نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از جدایی پادوین تا جدی شدن کاوانی

از جدایی پادوین تا جدی شدن کاوانی

شاید در این روزها، جدایی سیمونه پادوین بازیکن پر تلاش تیم یوونتوس و پیوستنش به تیم کالیاری، جدی ترین خبر نقل و انتقالات باشگاه تورینی بوده و در حالی که نام های زیادی در لیست خروجی ها و ورودی های تیم یوونتوس حضور دارند، اما هنوز نمی توان بازیکنی را در نزدیکی باشگاه مشاهده کرد.

 

سیمونه پادوین بازیکن زحمت کش تیم یوونتوس پس از 5 سال حضور در تیم یوونتوس، روز گذشته با رقمی معادل 600 هزار یورو به تیم کالیاری پیوست تا فوتبال حرفه ای خود را در این تیم دنبال کند.

 

خبر عدم تمدید قرارداد کاوانی با تیم پاریس سنت ژرمن باعث شد تا شایعات در مورد این بازیکن و پیوستن به تیم های ایتالیایی بیش از گذشته شود و همگان او را یکی از شانس های پیوستن به تیم یوونتوس می دانند.

 

مدیر برنامه های بارتزالی در سخنانی کوتاه گفت:

 

من بارها اعلام کرده ام و باز هم می گویم که اندره ا، فوتبال حرفه ای خود را در تیم یوونتوس به پایان خواهد رساند ولی برای حضور در تیم ملی هنوز تردیدهای وجود دارد و شاید با تیم بماند و خداحافظی نکند.

 

رسانه های ایتالیایی امروز در مورد پیشنهاد یووه به سانچز بازیکن آرسنال نوشتند:

 

تا این لحظه باشگاه یوونتوس هیچ گونه تماسی با باشگاه آرسنال و مدیر برنامه های این بازیکن نداشته و تمامی اخبار در این رابطه شایعه می باشد.

 

منابع خبری امروز اعلام کردند که باشگاه یوونتوس در صورت ارائه ی پیشنهادی بین 18 تا 22 میلیون یورو، حاضر به فروش پریرا بازیکن ارژانتینی خود می باشد.

 

مدیر بخش استعداد یابی تیم یوونتوس روز گذشته در سخنانی کوتاه گفت:

 

ما برنامه های زیادی برای جذب بازیکنان با استعداد در پیش داریم و برنامه های ما در سر تا سر جهان در حال اجرا می باشد. ما بازیکنانی که آینده ی خوبی در پیش داشته باشند را به تیم های پایه ای خود معرفی خواهیم کرد و در این راه بازیکنانی را به تیم اصلی نیز معرفی می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: